PLUS Academia

Soft skills tréningy a poradenstvo

Ako (sa) predať a presadiť na trhu (webinár)

 

Predajné a marketingové stratégie pre jazykovú školu a vzdelávaciu inštitúciu

Ktorú z dostupných 10 jazykových škôl si zákazník vyberie, keď všetky vyzerajú na prvý pohľad rovnako? Ako odlíšiť svoju ponuku od všetkých ostatných? Ako nezaspať dobu a zákazníkom opakovane prinášať tú najlepšiu skúsenosť s nákupom?

Tréning je súhrnom „best practices“ z oblasti predaja vzdelávania orientovaného na firemného klienta. Ukáže vám ako pristupovať k predaju koncepčne v krátkodobom a dlhodobom horizonte, na čo si dať pozor a čo určite nezanedbať. Aplikovanie rád a stratégii, ktoré tento tréning ponúka, vám pomôže okamžite sa odlíšiť od konkurencie, presne si zadefinovať hodnotu vlastných služieb a, v neposlednom rade, zvýšiť predaje akejkoľvek služby z oblasti vzdelávania.

 

Na tréningu sa dozviete:

    • ako premýšľať pri tvorbe predajnej a marketingovej stratégie
    • ako priorizovať jednotlivé aktivity v predaji a marketingu
    • ako prispôsobiť váš predajný cyklus nákupnému procesu zákazníka
    • aké sú základné zásady pri predaji
    • ktoré aktivity v predaji môžete automatizovať a ako
    • aké technológie vám pri tom všetkom pomôžu

Viac o tréningu

Pre koho je tréning určený
  • riaditelia a manažéri jazykových škôl/vzdelávacích inštitúcií;
  • obchodníci;
  • jazykoví lektori – živnostníci, ktorí chcú sami predávať;
Harmonogram tréningu

1. deň (3 x 60 min.)

  • Kontext
  • Spoznaj svoj biznis
  • Ako uvažovať o marketingu
  • Optimálny marketingovo-predajný model
  • Užitočné nástroje

2. deň (3 x 60 min.)

    • Priprav sa na predaj
    • Systematika práce
    • Zákazník
    • Inšpirácie
    • Užitočné nástroj

 

Miesto tréningu

Online cez Zoom / Microsoft Teams.

Najbližšie termíny tréningu

Žiadne nadchádzajúce

Cena tréningu

174 € s DPH / osoba

Q

Ako (sa) predať a presadiť na trhu (Webinar)

Pre objednanie tréningu, prosím, vyplňte nižšie uvedený formulár. Objednávka je záväzná s povinnosťou platby. Platba za tréning je možná iba prevodom na účet. Po odoslaní objednávky Vám na Vašu e-mailovú adresu pošleme faktúru s informáciami o platobných údajoch.

Tréningy otvárame pri minimálnej kapacite 4 účastníkov. Uzávierka finálneho počtu účastníkov je 2 pracovné dni pred začiatkom konania tréningu. Storno objednávky je možné najneskôr 7 kalendárnych dní pred samotným začiatkom tréningu. Maximálny počet účastníkov tréningu je 10.

174,00 € / osoba
s DPH

Q

Ako (sa) predať a presadiť na trhu (Webinar) Firma

Pre objednanie tréningu, prosím, vyplňte nižšie uvedený formulár. Objednávka je záväzná s povinnosťou platby. Platba za tréning je možná iba prevodom na účet. Po odoslaní objednávky Vám na Vašu e-mailovú adresu pošleme faktúru s informáciami o platobných údajoch.

Tréningy otvárame pri minimálnej kapacite 4 účastníkov. Uzávierka finálneho počtu účastníkov je 2 pracovné dni pred začiatkom konania tréningu. Storno objednávky je možné najneskôr 7 kalendárnych dní pred samotným začiatkom tréningu. Maximálny počet účastníkov tréningu je 10.

174,00 € / osoba
s DPH

Mgr. Martin Lobotka

Mgr. Martin Lobotka

obchodný manažér, tréner

Ukončil som II. stupeň vysokoškolského štúdia v oboroch anglický jazyk a literatúra v kombinácii s históriou a na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. 

Už počas školy som začal pracovať ako lektor angličtiny v jazykovej škole. Časom som prišiel na to, že viac než učiť ma baví vzdelávanie predávať. 

Aktívne sa obchodu a konkrétne predaju vzdelávania venujem viac než 5 rokov. V rámci môjho pôsobenia v PLUS Academii som prešiel cez pozíciu klasického obchodného zástupcu, až som sa postupne začal podielať na tvorbe predajnej a marketingovej stratégie. Rád sa s vami podelím o moje skúsenosti a dám vám možnosť učiť sa na mojich chybách 🙂